חיזבאללה : חיזבאללה לקח אחריות על הירי מלבנון לעבר ישראל סרוגים / Хезболла חיזבאללה حزب الله запись закреплена.

חיזבאללה : ×—×™×–×'אלל×" לקח אחריות על ×"ירי מל×'נון לע×'ר ישראל סרו×'ים / Хезболла חיזבאללה حزب الله запись закреплена.. החוק הצית עימות חסר תקדים בין הארגון לבנק המרכזי של לבנון. ארגון חיזבאללה מתעקש להגיב נגד ישראל למרות שהוא יודע כי מותו של פעיל הארגון לא היה מכוון מצדה, הוא מנסה להראות כי המצב הכלכלי הקשה בלבנון לא משפיע על מדיניות ההרתעה שלו מול ישראל וכי הוא איננו חושש מישראל. התנגדתי להפיכת חיזבאללה לחלק מהמערכת הפוליטית. חשיפת פעילות חיזבאללה לחפירת מנהרות התקפיות הבוקר (שלישי) בגבול הצפון עוררה מספר שאלות לגבי מוכנות צהל לתרחישים שכאלו, בטח שעל רקע שמועות וטענות של תושבים ביישובי הצפון לאורך השנים, כמו גם לגבי היקף. #ישראל חייבת לעבור ליוזמה ביצירת בריתות אסטרטגיות איתם ועם מיעוטים אחרים בלבנון ובסוריה, בזמן ש #איראן משקיעה.

איני יכול למתוח ביקורת על חיזבאללה מבלי להתכוון. מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, צפוי לנאום במוצאי שבת וייתכן כי הפעולה היא חלק מתעמולה של חיזבאללה לקראת הנאום. החוק לאיסור מימון בינלאומי של חיזבאללה (hifpa) ינקוט סנקציות נגד כל גורם שמממן את חיזבאללה בדרך משמעותית; צהל יאטום את מנהרת חיזבאללה האחרונה שחצתה לישראל. והאקרים של חיזבאללה תקפו ברחבי העולם.

News1 ×
News1 ×"מלחמ×" ×'×¢×–×" מ×" עם ×—×™×–×'אלל×" from www.news1.co.il
הסינרגיה בין צלב חיזבאללה מתרחשת במסגרת שליטתו של חיזבאללה בזירה הפוליטית במדינה וכניעתם של שותפיו הקואליציוניים של הארגון בממשלת לבנון, שבה הוא חבר בכיר. תושבי הכפר הלבנוני חצבאיה זועמים על חיזבאללה על כך שהם יורים טילים על ישראל מהכפר שלהם.ליד הבתים שלהם. ארגון הטרור חיזבאללה פרסם הודעה קצרה בה לקח אחריות על הירי לעבר הגולן והזהיר את ישראל מפני תגובה. היתר נפלו בשטחים פתוחים בגולן. והאקרים של חיזבאללה תקפו ברחבי העולם. אחת משתי מנהרות חיזבאללה שצהל כבר מחזיק בהן תהפוך בקרוב לאתר ביקורים. חרב השתמש בקשרים שלו עם חיזבאללה בשביל להבריח את הסמים למזרח התיכון ואירופה ולהלבין את הכספים. גורמי ביטחון ישראלים אומרים כי הפיצוצים אשר התרחשו בשנים האחרונות בסביבה אזרחית בשטח לבנון ממחישים את השימוש הציני שעושה ארגון הטרור חיזבאללה באזרחי המדינה.

צהל חצה את הגדר בקרבת העיירה מיס. by abu aliblog on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.

06/08/202106/08/2021 nziv אירן, חיזבאללה, לבנון. חיזבאללה הוא נכס אסטרטגי של איראן בלבנון, לישראל יש את חמאס בעזה. היתר נפלו בשטחים פתוחים בגולן. מדובר במנהרה הארוכה והעמוקה מבין שש המנהרות שנחשפו במבצע מגן צפוני. חיזבאללה פרסם הערב תיעוד של שיגור מטח הרקטות מדרום לבנון לעבר אזור הר דב שבצפון ישראל, סמוך לגבולות עם לבנון וסוריה. ארגון חיזבאללה מתעקש להגיב נגד ישראל למרות שהוא יודע כי מותו של פעיל הארגון לא היה מכוון מצדה, הוא מנסה להראות כי המצב הכלכלי הקשה בלבנון לא משפיע על מדיניות ההרתעה שלו מול ישראל וכי הוא איננו חושש מישראל. חשיפת פעילות חיזבאללה לחפירת מנהרות התקפיות הבוקר (שלישי) בגבול הצפון עוררה מספר שאלות לגבי מוכנות צהל לתרחישים שכאלו, בטח שעל רקע שמועות וטענות של תושבים ביישובי הצפון לאורך השנים, כמו גם לגבי היקף. איני יכול למתוח ביקורת על חיזבאללה מבלי להתכוון. במערכת הביטחון מקיימים התייעצויות כיצד להגיב לירי. תיעוד שיגור רקטות חיזבאללה לעבר ישראל מדרום לבנון. אחת משתי מנהרות חיזבאללה שצהל כבר מחזיק בהן תהפוך בקרוב לאתר ביקורים. ארגון חיזבאללה נטל אחריות על הירי. צהל חצה את הגדר בקרבת העיירה מיס. by abu aliblog on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.

החוק לאיסור מימון בינלאומי של חיזבאללה (hifpa) ינקוט סנקציות נגד כל גורם שמממן את חיזבאללה בדרך משמעותית; אחת משתי מנהרות חיזבאללה שצהל כבר מחזיק בהן תהפוך בקרוב לאתר ביקורים. ‫→ צבא לבנון עוצר את מי שירה רקטות לעבר ישראל. איני יכול למתוח ביקורת על חיזבאללה מבלי להתכוון. תושבי הכפר הלבנוני חצבאיה זועמים על חיזבאללה על כך שהם יורים טילים על ישראל מהכפר שלהם.ליד הבתים שלהם.

×—×™×–×'אלל×
×—×™×–×'אלל×" ×—×"שות וע×"כונים ×'זמן אמת חמ ל from hamal.wcdn.co.il
תיעוד שיגור רקטות חיזבאללה לעבר ישראל מדרום לבנון. מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, צפוי לנאום במוצאי שבת וייתכן כי הפעולה היא חלק מתעמולה של חיזבאללה לקראת הנאום. תושבי הכפר הלבנוני חצבאיה זועמים על חיזבאללה על כך שהם יורים טילים על ישראל מהכפר שלהם.ליד הבתים שלהם. אחת משתי מנהרות חיזבאללה שצהל כבר מחזיק בהן תהפוך בקרוב לאתר ביקורים. 06/08/202106/08/2021 nziv אירן, חיזבאללה, לבנון. העובדה היחידה היא שעכשיו חיזבאללה מרגיש את חולשת הממשלה. מדובר במנהרה הארוכה והעמוקה מבין שש המנהרות שנחשפו במבצע מגן צפוני. איני יכול למתוח ביקורת על חיזבאללה מבלי להתכוון.

חיזבאללה פרסם הערב (חמישי) תיעוד של שיגור הרקטות שבוצע בשעות הבוקר מלבנון לעבר ישראל.

חיזבאללה הוא נכס אסטרטגי של איראן בלבנון, לישראל יש את חמאס בעזה. התנגדתי להפיכת חיזבאללה לחלק מהמערכת הפוליטית. תושבי הכפר הלבנוני חצבאיה זועמים על חיזבאללה על כך שהם יורים טילים על ישראל מהכפר שלהם.ליד הבתים שלהם. אחת משתי מנהרות חיזבאללה שצהל כבר מחזיק בהן תהפוך בקרוב לאתר ביקורים. חשיפת פעילות חיזבאללה לחפירת מנהרות התקפיות הבוקר (שלישי) בגבול הצפון עוררה מספר שאלות לגבי מוכנות צהל לתרחישים שכאלו, בטח שעל רקע שמועות וטענות של תושבים ביישובי הצפון לאורך השנים, כמו גם לגבי היקף. 06/08/202106/08/2021 nziv אירן, חיזבאללה, לבנון. מתוכן יירטו כוחותינו 14 רקטות. במערכת הביטחון מקיימים התייעצויות כיצד להגיב לירי. #ישראל חייבת לעבור ליוזמה ביצירת בריתות אסטרטגיות איתם ועם מיעוטים אחרים בלבנון ובסוריה, בזמן ש #איראן משקיעה. מערכות 'כיפת ברזל' וסוללות טילי 'פטריוט' יירטו 10 טילים, 6 טילים התפוצצו בשטח פתוח, ועוד 3 טילים התפוצצו. מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, צפוי לנאום במוצאי שבת וייתכן כי הפעולה היא חלק מתעמולה של חיזבאללה לקראת הנאום. הסינרגיה בין צלב חיזבאללה מתרחשת במסגרת שליטתו של חיזבאללה בזירה הפוליטית במדינה וכניעתם של שותפיו הקואליציוניים של הארגון בממשלת לבנון, שבה הוא חבר בכיר. חיזבאללה פרסם הערב (חמישי) תיעוד של שיגור הרקטות שבוצע בשעות הבוקר מלבנון לעבר ישראל.

מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, צפוי לנאום במוצאי שבת וייתכן כי הפעולה היא חלק מתעמולה של חיזבאללה לקראת הנאום. במערכת הביטחון מקיימים התייעצויות כיצד להגיב לירי. בתוך כך, בלבנון דווח כי הצבא שחרר את משגרי הרקטות של חיזבאללה, שנעצרו לאחר הירי לישראל. תושבי הכפר הלבנוני חצבאיה זועמים על חיזבאללה על כך שהם יורים טילים על ישראל מהכפר שלהם.ליד הבתים שלהם. גורמי ביטחון ישראלים אומרים כי הפיצוצים אשר התרחשו בשנים האחרונות בסביבה אזרחית בשטח לבנון ממחישים את השימוש הציני שעושה ארגון הטרור חיזבאללה באזרחי המדינה.

פרק 28 ×
פרק 28 ×"קרטלים ×—×™×–×'אלל×" ×'×¢ מ ×"משחק ×"×'×"ול from i2.wp.com
החוק הצית עימות חסר תקדים בין הארגון לבנק המרכזי של לבנון. בתמורה לעזרה של חיזבאללה, 12% מהרווחים של חרב הועברו לארגון. מתוכן יירטו כוחותינו 14 רקטות. ארגון הטרור חיזבאללה פרסם הודעה קצרה בה לקח אחריות על הירי לעבר הגולן והזהיר את ישראל מפני תגובה. #ישראל חייבת לעבור ליוזמה ביצירת בריתות אסטרטגיות איתם ועם מיעוטים אחרים בלבנון ובסוריה, בזמן ש #איראן משקיעה. הסינרגיה בין צלב חיזבאללה מתרחשת במסגרת שליטתו של חיזבאללה בזירה הפוליטית במדינה וכניעתם של שותפיו הקואליציוניים של הארגון בממשלת לבנון, שבה הוא חבר בכיר. חלק מהמאמץ המבצעי של מגן צפוני כולל מאמץ מדיני לשלילת הלגיטימציה של חיזבאללה, ולהצגת אוזלת היד של ממשלת לבנון ויוניפיל. התנגדתי להפיכת חיזבאללה לחלק מהמערכת הפוליטית.

ארגון הטרור חיזבאללה פרסם הודעה קצרה בה לקח אחריות על הירי לעבר הגולן והזהיר את ישראל מפני תגובה.

איני יכול למתוח ביקורת על חיזבאללה מבלי להתכוון. ארגון חיזבאללה נטל אחריות על הירי. מתוכן יירטו כוחותינו 14 רקטות. מערכות 'כיפת ברזל' וסוללות טילי 'פטריוט' יירטו 10 טילים, 6 טילים התפוצצו בשטח פתוח, ועוד 3 טילים התפוצצו. חלק מהמאמץ המבצעי של מגן צפוני כולל מאמץ מדיני לשלילת הלגיטימציה של חיזבאללה, ולהצגת אוזלת היד של ממשלת לבנון ויוניפיל. והאקרים של חיזבאללה תקפו ברחבי העולם. החוק הצית עימות חסר תקדים בין הארגון לבנק המרכזי של לבנון. תושבי הכפר הלבנוני חצבאיה זועמים על חיזבאללה על כך שהם יורים טילים על ישראל מהכפר שלהם.ליד הבתים שלהם. 06/08/202106/08/2021 nziv אירן, חיזבאללה, לבנון. חיזבאללה, ארגון אסאלמי, שיעי, לבנוני. חיזבאללה פעל כדי לבנות מערך טילים התקפי ומשמעותי. מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, צפוי לנאום במוצאי שבת וייתכן כי הפעולה היא חלק מתעמולה של חיזבאללה לקראת הנאום. מדובר במנהרה הארוכה והעמוקה מבין שש המנהרות שנחשפו במבצע מגן צפוני.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook